Regulamin

I Postanowienia ogólne

  1. Przedmiotem niniejszego regulaminu jest określenie ogólnych warunków składania i realizacji zamówień na produkty i usługi Artsome Wedding przez wszystkie strony transakcji.
  2. Właścicielem marki Artsome Wedding jest Adrianna Leśniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Artsome Studio Sp. z o.o. z siedzibą w Jeszkowicach 55-003, przy ul. Głównej 31, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy pod numerem KRS 0000797753, Regon 384050470, NIP 8961588412, zwanej dalej Sprzedającym.
  3. Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu przed złożeniem zamówienia.Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.wedding.artsomestudio.pl w zakładce „REGULAMIN”.
  4. Zamówienie składa się za pośrednictwem Formularza Kontaktowego dostępnego na stronie internetowej www.wedding.artsomestudio.pl, bądź drogą mailową.
  5. Zdjęcia produktów zamieszczone na stronie www.wedding.artsomestudio.pl mają charakter poglądowy oraz informacyjny i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru.
  6. Cena jest wiążąca dla obu stron w momencie złożenia zamówienia.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie produktowej i cenowej, wprowadzania nowych produktów do sklepu internetowego i usuwania niedostępnych produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedającego oraz wprowadzania w nich modyfikacji.

II Składanie zamówień i zawarcie umowy

  1. Produkty sprzedawane są za pośrednictwem Internetu w formie Umowy zawieranej na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedającym.
  2. Kupujący może złożyć zamówienie w sposób dwojaki:
    1. Z użyciem Formularza Kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej www.wedding.artsomestudio.pl
    2. Poprzez wiadomość e-mail
  3. Umowa zostaje zawarta w momencie przesłania przez Klienta Formularza Zamówień.
  4. Formularz Zamówień jest rodzajem umowy pomiędzy stronami w chwili złożenia zamówienia wraz z zapłatą całości kwoty za zamówienie na podany rachunek bankowy Sprzedającego i świadczą o zapoznaniu się z Regulaminem oraz akceptacją jego postanowień.
  5. Potwierdzonego, zaakceptowanego oraz opłaconego zamówienia nie można anulować.
  6. Sprzedawca poinformuje Kupującego drogą elektroniczną o przyjęciu zamówienia. Przyjęcie zamówienia do realizacji powinno nastąpić w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Brak informacji od Sprzedawcy w tym terminie nie oznacza przyjęcia zamówienia. Sprzedawca może w każdym wypadku odmówić przyjęcia zamówienia lub przedłużyć termin przyjęcia zamówienia.
  7. Sprzedający może odmówić zawarcia Umowy bez względu na przyczynę i bez obowiązku podawania przyczyn odmowy, o czym powiadomi niezwłocznie Klienta.
  8. Klient zobowiązany jest w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia i otrzymania faktury do opłacenia zamówienia. Płatność odbywa się przelewem na wskazany w fakturze numer konta.
  9. Opłata za wykonanie gotowych zaproszeń ślubnych realizowana jest w całości (100% wartości zamówienia) przed przystąpieniem do procesu projektowania.
  10. Opłata za wykonanie indywidualnych zaproszeń ślubnych podzielona jest na dwie transze:
    1. I transza - pełna kwota za projekt (350zł) - przed rozpoczęciem procesu realizacji.
    2. II transza - koszt druku - po zaakceptowaniu przez Klienta projektu graficznego zostaje przygotowana szczegółowa wycena.
  11. Opłata za wykonanie dodatków ślubnych realizowana jest w całości (100% wartości zamówienia) przed przystąpieniem do procesu projektowania.
  12. Opłacenie zamówienia jest równoznaczne z uruchomieniem procesu projektowego. W przypadku braku wpłaty środków na konto w przeciągu 7 dni od otrzymania faktury, zamówienie zostaje anulowane.
  13. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy nie są zwracane przez Sprzedającego koszty procesu projektowego, a także kwota za projekt indywidualny.
  14. Termin realizacji zamówienia papeterii ślubnej wynosi ok 15-30 dni roboczych od momentu otrzymania płatności oraz ok. 1-2 dni roboczych potrzebnych na dostawę. Czas oczekiwania na zamówienie uwzględnia proces projektowy, akceptację projektu, poprawki, realizację oraz dostawę przez kuriera. W przypadku nieprzewidzianego wydłużenia czasu realizacji, Konsument zostanie niezwłocznie o tym poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.
  15. Sprzedający nie wysyła spersonalizowanych projektów do akceptacji przed wpłatą zaliczki lub uregulowaniem całości zamówionego towaru.
  16. Zabronione jest kopiowanie, upowszechnianie, modyfikowanie, sprzedawanie projektów wysłanych Klientowi do akceptacji.

III Proces projektowy i realizacja

  1. Wykonanie zaproszeń i dodatków ślubnych dzieli się na dwa etapy: proces projektowy i realizację.
  2. Proces projektowy rozpoczyna się po otrzymaniu zgłoszenia poprzez Formularz Kontaktowy, wypełnienie Formularza zamówienia dostarczonego przez Sprzedającego mailem oraz zaksięgowanie wpłaty na konto.
  3. Proces projektowy trwa do 15 dni roboczych. Termin procesu projektowego liczony jest od kolejnego, pełnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na konto do momentu przesłania Klientowi pierwszej wersji projektu w celu akceptacji. Poprawki graficzne nie są wliczone w czas określony w procesie projektowym.
  4. W przypadku kiedy klient prześle niekompletny formularz, czas realizacji może wydłużyć się o czas oczekiwania na kompletne dane.
  5. Klient ma obowiązek przesłać niezbędne dane minimum na 15 dni roboczych przed datą ślubu.
  6. Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzenia do niego zmian.
  7. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wszelkie błędy zgłoszone po akceptacji projektu.
  8. W wypadku złożenia zamówienia lub dosłania niezbędnych danych do zrealizowania zamówienia w późniejszym terminie niż w/w, zamówienie będzie traktowane jako ekspresowe, co wiąże się z dodatkowymi kosztami w wysokości +30% wartości całego zamówienia.
  9. Przed wysłaniem projektu do druku Sprzedający zobowiązuje się do przesłania Klientowi wersji projektu, w celu sprawdzenia poprawności zawartości tekstowej i ostatecznej jego akceptacji.
  10. Po zaakceptowaniu przez Klienta projektu Sprzedający przygotowuje pliki do druku, drukuje i kompletuje zamówienie.
  11. Proces realizacji trwa do 15 dni roboczych. Termin realizacji liczony jest od kolejnego, pełnego dnia po zaakceptowaniu przez Klienta projektu do momentu przesłania Klientowi gotowej przesyłki. Czas dostawy zależy od firmy kurierskiej i nie jest wliczony w czas realizacji.
  12. W przypadku projektów indywidualnych zaproszeń poprawki tekstowe, niewielkie poprawki kolorystyczne, zmiana fontu w projekcie są wliczone w cenę projektu (możliwość wprowadzenia 3 poprawek do przesłanego projektu). Większe poprawki graficzne do projektu są nanoszone za opłatą ustalaną indywidualnie, w zależności od ilości zmian.
  13. W przypadku projektu gotowego zaproszenia mogą zostać zmienione na specjalne życzenie w zakresie: zmiany kroju liter, zmiany kolorystyki, wymiana/usunięcie elementu graficznego, zmiana układu tekstu. Koszt modyfikacji w zależności od zmian wynosi 25 - 150 zł.
  14. W przypadku odrzucenia zmodyfikowanego projektu, Klient ma prawo do bezpłatnego powrotu do oryginalnej wersji projektu, jednak nie przysługuje mu zwrot opłaty poniesionej za wykonaną modyfikację projektu graficznego.
  15. Zaproszenia ślubne nie są spersonalizowane. Uzupełnienie imion i nazwisk gości jest dodatkowo płatne. Koszt personalizacji wynosi 0,90 zł/sztuka.
  16. Klient zobowiązany jest do przesłania poprawnego tekstu, który ma pojawić się na zaproszeniach i dodatkach ślubnych.
  17. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za błędy w tekście powstałe z winy Klienta. Reklamacje powstałe w wyniku w/w błędów nie będą rozpatrywane.
  18. Wprowadzone zmiany po akceptacji projektów przez Klienta są dodatkowo płatne. Kwota w zależności od ilości elementów wymagających poprawy ustalana jest indywidualnie. Koszt wykonania poprawek po akceptacji projektów rozpoczyna się od 50 zł brutto.
  19. Sprzedający może wykonać dodatkową wersje językową zaproszeń i dodatków ślubnych. Klient zobowiązuje się do dostarczenia gotowego tekstu w danym języku. Sprzedawca nie zobowiązuje się do tłumaczenia tekstów. Koszt wykonania dodatkowej wersji językowej wynosi 50 zł.
  20. W przypadku gdy czas na realizację jest zbyt krótki, Sprzedający ma prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia.
  21. Zlecenia wykonywane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

IV Dostawa

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od wad.
  2. Warunkiem wysłania produktu jest dokonanie przez Kupującego zapłaty ceny wraz z kosztami przesyłki.
  3. Koszty wysyłki ponoszone są przez Klienta.
  4. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za terminowość dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie nadania przesyłki.
  7. W momencie odebrania przesyłki Kupujący jest zobowiązany, w obecności Doręczyciela:
    1. sprawdzić ogólny stan przesyłki;
    2. sprawdzić, czy opakowanie jest oryginalne;
    3. sprawdzić, czy opakowanie nie jest naruszone;
    4. jeśli przesyłka nie jest naruszona i w opakowaniu oryginalnym, otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy produkt nie jest uszkodzony.
  8. Kupujący w przypadku, gdy opakowanie nie jest oryginalne lub jest naruszone lub zawartość nie jest zgodna z zamówieniem lub produkt jest uszkodzony, zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą. Protokół podpisują Doręczyciel oraz Kupujący. Protokół powinien zawierać:
    1. Datę i godzinę, miejsce sporządzenia;
    2. Oznaczenie Doręczyciela i Kupującego (imię, nazwisko, numer PESEL) oraz adres zamieszkania Kupującego;
    3. Numer zamówienia;
    4. Oznaczenie firmy, która dokonuje doręczenia;
    5. Wskazanie Produkt;
    6. Dokładny opis uszkodzeń.
    Odpowiedni dokument posiada przy sobie kurier. Jeden egzemplarz protokołu należy zachować dla siebie, gdyż będzie on niezbędny do uznania zgłoszonej z tytułu uszkodzeń reklamacji.
  9. Wraz z Produktem Kupujący otrzymuje fakturę VAT lub paragon.

V Reklamacje i zwroty

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach (Dz. U. z 2014 r., nr 827 Kupującemu będącemu konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdyż przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. Ilości i rodzaje zamówionych elementów za pośrednictwem formularza zamówienia są wiążące. Nie ma możliwości rezygnacji z zamówionych elementów.
  3. W przypadku, gdy Klient zrezygnuje z zamówienia po zaakceptowaniu projektu i wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie lub zaliczki za proces projektowy, nie przysługuje mu zwrot kosztów poniesionych za zamówienie.
  4. Klient zobowiązuje się poinformować Sprzedawcę o rezygnacji.
  5. Reklamacje dotyczące niepoprawności tekstów, wzorów, itp. zostaną uwzględnione jedynie w przypadku, gdy otrzymany towar będzie się różnił od projektu, który uprzednio został zaakceptowany przez Klienta i rozpatrzone zostaną na podstawie odesłanego na koszt Klienta towaru, będącego przedmiotem reklamacji.
  6. W wypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane z ponownym wydrukiem i przesyłką towaru do Klienta.
  7. O złożeniu reklamacji Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę w przeciągu 2 dni od otrzymania przesyłki.
  8. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 10 dni.
  9. Poszczególne egzemplarze zaproszeń i dodatków ślubnych mogą się od siebie nieznacznie różnić ze względu na ręczne wykończenia elementów. Efekt ten nie jest wadą i nie może być przedmiotem reklamacji.
  10. W poszczególnych egzemplarzach papeterii ślubnej i okolicznościowej mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne spowodowane techniką druku oraz drukiem na różnych maszynach drukarskich oraz materiałach. Efekt ten nie jest wadą i nie może być przedmiotem reklamacji.
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia lub wstrzymania zamówienia w sytuacjach spowodowanych siłą wyższą.
  12. O każdym anulowanym bądź wstrzymanym zamówieniu Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
  13. Sprzedawca odmówi uwzględnienia reklamacji, gdy:
    1. dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego projektem (np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor tasiemki, itp.);
    2. dotyczy ona cech produktu, które są zgodne z jego opisem, z którym Kupujący miał możliwość zapoznać się przed złożeniem zamówienia (np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia)
    3. produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia.
    4. jej podstawą są różnice w wyglądzie produktów wynikające z aspektów technicznych, takich jak kalibracja monitora lub wynikające ze specyfiki papierów ekologicznych, takich jak różny odcień w zależności od surowca, z jakiego zostały wykonane lub wynikające z różnic kolorystycznych pomiędzy zaakceptowanym przez Klienta projektem, a jego finalną realizacją, ze względu na czynniki wpływające na technikę druku cyfrowego w danym czasie.ustawień sprzętu komputerowego lub monitora (np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje)
    5. podstawą są subiektywne odczucia Kupującego, produkt nie pasuje do koncepcji estetycznej Kupującego.
    6. wady są wynikiem wszelkich przyczyn leżących po stronie Kupującego lub innego użytkownika;
    7. wady polegają na uszkodzeniach mechanicznych, termicznych, chemicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przedarcie, zabrudzenie, rozlanie cieczy)
    8. poszczególne egzemplarze papeterii ślubnej i okolicznościowej mogą się nieznacznie różnić, ze względu na ręczne wykończenie elementów i nie podlegają reklamacji.
    9. braku akceptacji projektu przez Klienta, koszty związane z jego produkcją nie zostaną zwrócone.

VI Ochrona danych osobowych i wizerunku

  1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
    1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Adrianna Leśniak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Artsome Studio Sp. z o.o., ul. Główna 31, Jeszkowice 55-003, e-mail: kontakt.wedding@artsomestudio.pl, tel. 730 975 743.
    2. Przetwarzanie danych osobowych Klientaodbywać się będzie na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. a, b i c, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) wyłącznie w celu przygotowania zaproszeń ślubnych orazdodatków. Dane osobowe nie będą przetwarzane w innych celach.
    3. Podanie przez Klienta dane osobowe jest warunkiem zawarcia umowy stworzenia zaproszeń ślubnych i dodatków, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji zamówień w ramach umowy.
    4. Sprzedający nie będzie przekazywać danych osobowych Klientażadnym odbiorcom danych. Ponadto dane osobowe Klientanie będą przekazywane do osób trzecich ani organizacji międzynarodowych.
    5. Dane osobowe Klientanie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, i nie będą wykorzystywane do tworzenia profili.
    6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do publikowania wszystkich swoich projektów i ich realizacji. Ze względu na ochronę danych osobowych, wszelkie dane prezentowane w portfolio są fikcyjne.
    7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wykorzystywania wszystkich swoich projektów i realizacji w celach promocyjnych, zapewniając przy tym ochronę danych osobowych Klientów.
    8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zamieszczenia w ofercie projektów stworzonych na indywidualne zlecenie Klienta.

VII Prawa autorskie

  1. Zawartość strony internetowej www.wedding.artsomestudio.pl z uwzględnieniem wszystkich projektów prezentowanych na w/w stronie, wszelkie projekty prezentowane Klientowi, z uwzględnieniem projektów indywidualnych są własnością Sprzedającego, chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane oraz wykorzystywane bez zgody autorów.
  2. Sprzedający ma prawo sygnować wszystkie swoje produkty.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do publikowania wszystkich swoich projektów i realizacji na stronie internetowej www.wedding.artsomestudio.pl, www.artsomestudio.pl i social mediach.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie udzielania informacji na temat produktów, których używa w swoich pracach.

VIII Postanowienia końcowe

  1. Podejmując współpracę Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje go w całości. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim zasad.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia na stronie www.wedding.artsomestudio.pl
  4. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu i zakresu współpracy między stronami oraz zmian niniejszego Regulaminu mogą nastąpić jedynie po porozumieniu stron w formie korespondencji elektronicznej.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.